Thursday, September 18, 2008

kondiaur vs bensiin

Ajakirjanik Sten-Aleks Pihlak teel Piritalt toimetusse. ma hingan talle kurvis kuklasse. foto: Julia-Maria Linna, ÄP.

kolleegidega tegime elu huvitavamaks ning panime kolmapäeva varahommikul joonele ratta-jooksja-uisutaja ning neile vastu auto-ühistranspordi-tsikli-rolleri. alustasime hommikusel tipptunnil Piritalt ning kütsime toimetuse juurde ehk Pärnu mnt 105. tulemusi ja videot näed näiteks siin.

etteruttavalt, et uisud jäid kondimootoril liiklejatest teiseks, ratas võitis mind kahe minutiga. alguse ehk Pirita tee lõigu sõitsime tegelikult ühes tempos ja koos (kiirus kohati 40 km/h, soodsa tuule abil), kuid linna piirini jõudes kärises vahe sisse. ma ei jõudnud oma trajektoori nimelt läbi sõita ja seega ei olnud täpset pilti fooridest. pulsilogide järgi kaotasin passimistega paar-kolm minutit. samuti on uisutaja pirtsakam asfaldi suhtes, rattaga ei pea nii valiv olema.

Ja siin hingan kaamera suunal. Kiiruseks õnnestus Sten-Aleksi rattakompuutri andmeil saada kohati kuno 40 km/h. Foto: Julia-Maria Linna, ÄP

kui oleks teinud teistpidi ehk toimetusest Piritale, siis võiksid tulemused veidi teistsugused olla - Liivalaia näiteks kulgeb allamäge ja seal saaks päris energiasäästlikult pool teed läbida.

Teekond: Regati maja Pirital – Äripäeva peakontor Pärnu mnt 105

Aeg: hommikune tipptund

Liikumisvahendid ja teekonna läbimiseks kulunud aeg:

I Mootorratas 15 minutit
II Motoroller 18 minutit
III Jalgratas 24 minutit
IV Rulluisud 26 minutit
V Auto 30 minutit / ilma ummikuta 22 minutit
VI Ühistransport 36 minutit
VII Jooksja 37 minutit


ja hea uudis on, et saapad on lõpuks käes ning peale eilset jala järgi kuumutamist ka sõiduvalmis. A&T Spordi inimestele pakkus tundmatu tootja Canariam saabas palju uudistamisrõõmu.

igatahes, õhtul siis ristsed ja ehk lööb homme ka Ülemiste parklas ühel viimastest võistlustest kaasa. ja järgmiseks nädalaks lubab kuiva ilma, super. õhtuks selgub ka ehk Berliini uisumaratonil kaasa löömine. üks koht vabanes ootamatult.

No comments: